Vedení společnosti
Generální ředitelka
Viceprezidentka pro nefiremní zákazníky
Technický viceprezident
Viceprezident pro firemní zákazníky
Viceprezidentka personálního oddělení
Viceprezident pro právní a regulační záležitosti
Viceprezidentka financí
Viceprezidentka pro značku a komunika
Komentáře
Přehled komentářů
Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou o vyřešení problému zakoupeného propadlého dobíjecího kuponu. Jsem Vaší zákaznicí 20let. Vzhledem k tomu, že možnost dobíjení kreditu se již zřejmě prakticky nevyužívá, povedlo se mi zakoupit kupon u kterého jsem si nezkontrolovala expiraci a ten následně v pár dnech propadl. Účtenku jsem neschovala. Na Vaší infolince mi bylo sděleno, že se s tím nedá nic dělat. Nepřipadá mi to jako solidní jednání a proto se obracím na vedení společnosti touto cestou.
Děkuji za reakci na moje telefonní číslo +420608607142
dotaz
(Kašparovský, 1. 2. 2021 16:19)
Dobrý den pane Kotoučku,
Ano jsem to já, jedno z vašich „ ulovených“ telefonních čísel pro Vodafone /603569799/.
Jak to vlastně všechno bylo. V minulosti jsem byl zákazníkem UPC a měl jsem od této firmy internet. V době, kdy tuto firmu koupil operátor Vodafone, naskytla se mi šance balíčku telefon a internet, tedy myslel jsem si to, že tento balíček by mohl být skutečností. Do dnešního dne není. Toto byl jeden z důvodů přejít od O2 k Vodafone.
Objevila se vaše nabídka a začal jsem nad přechodem k Vodafone přemýšlet. Šlo jen o to kdy, abych neplatil poplatek za změnu. Protože jsem měl info, a vy také, předpokládal jsem přechod po 26.9., tady 3 měsíce po účinnosti předpisu. Proto mne překvapilo, že jste převod zrealizoval k 16.9.20. Zde vás asi vedení Vodafome chválí. Následovala všek smluvní pokuta od O2 ve výší 548 kč /zde vás chválí vedení O2, nikoliv moje žena , děti a vnučka/. Mne jste totiž ukrojil z důchodu tuto částku. Že existuje takový předpis jste věděl, tak jako všichni co pracuji pro operátory.
V nabídce byla 4 GB data. Nakonec jsem dostal 2+2, později jsem zjistil, jak lze tato data zdarma získat. Bohužel je stejně nevyužiji, protože virus mi vzal práci, kde využívám aplikaci Wase.
Také v nabídce byla sleva 2000 kč na nově zakoupený mobil u Vodafone. A hle, zase jinak, nejde o slevu, ale půjčku, kterou mi rozpočítali na měsíční splátky na dobu 2 roky. Takže buď splatím 2000 kč a nebo jsem „zajatcem“ Vodafone na dva roky. Myslíte, že mohu doporučit Vodafone komukoliv z mého okolí?
Takhle se věci mají.
Kašparovský Vladimír
v.kasparovsky@seznam.cz
Dobíjecí kupony-expirace.
(Ing.Ivo Kurfurst, 2. 3. 2017 11:32)
Dobrý den.
Potřeboval bych kontakt na někoho z vedení společnosti s kým bych mohl
řešit věc.A to měsíc prošlou expiraci dobíjecích kuponů.Jedná s o větší množství.Ostatní k tomu osobně. Děkuji
t.724 194 187
ivokurfurst@msn.com
reklamace
(petr Gergišák, 14. 9. 2015 14:21)
Dobrý den vážení.
Dovolte, abych Vás požádal o kontakt na osobu, která má na starosti reklamace.
Doposavad jsem komunikoval s paní Kamilou Tejnickou, ale daný problém posoudila dle mého názoru a dle názoru Vašich zaměstnanců na pobočkách v Praze neobjektivně.
Z tohoto důvodu bych rád situaci řešil s někým, kdo je ji nadřízený.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
Gergišák Petr
Změna tarifu a následné zdražení
(Tomáš Květ, 26. 12. 2010 15:06)Vážení, jsem vaším klientem více než 9 let s tarifem Dohoda s oskarem, následně s vodafonem, nejdříve někdy kolem roku 2005 jste tarif změnili tak, že byly zvýšeny ceny u některých SMS, nyní avizujete změnu tarifu Dohoda s Vodafonem na tarif Mezi námi. Má to být pro majitele dohody jakési zlepšení, pro mě je to opět zdražení služby. Jestliže jsem měl nyní minutu volání do cizí sítě mimo špičku za 3.57, nyní ji budu mít za 5,95 Kč. Mluvím o provolaných minutách nad rámec předplacených minut. Tato změna se mi vůbec nelíbí a rád setrvám na tarifu, který jsem si s Vámi před 9 roky dohodnul. Bohužel, dle Vaší infolinky, nemám na výběr a v podstatě mám být rád, že vůbec mohu prostřednictvím Vaší sítě telefonovat. Žádám tedy, aby mi můj tarif byl zachován v nezměněné formě. Až budu chtít, tarif si změním sám. A možná i operátora. S pozdravem Květ, autokurs@atlas.cz
Expirace dobíjecího kuponu
(Oksana Celyčová, 20. 4. 2021 14:14)