Jdi na obsah Jdi na menu
 


2008

 

Žebříček HN: 25 žen českého byznysu

 

Generální ředitelka Vodafonu Muriel Anton se stala královnou českého byznysu. V soutěži "25 žen českého byznysu", kterou každoročně vyhlašují Hospodářské noviny, letos s přehledem získala první příčku.

 

Nejlepší produkt 2007

 

Naše služba Student SMS Grátis, která nabízí posílání SMS zpráv zdarma výměnou za zhlédnutí reklamy v mobilním telefonu,získala od redakce časopisu Mobility a serveru MobilMania ocenění Nejlepší produkt 2007.

2007

 

VIA Bona

 

 

Cena VIA Bona za inovativní přístup k firemnímu dárcovství

 

ČASovaná bota 2007

 

 

Nadace Vodafone dostala čestné uznání za dlouhodobý přínos pro rozvoj oboru nízkoprahových sociálních služeb.

 

Zase máme nejlepší firemní web!

 

 

To že máme skvělý web pochopitelně všichni víme. Ale teď se to konečně dostalo i ven. A nejen, že už si o tom cvrlikají vrabci na střeše. Dostali jsme za naše stránky dokonce prestižní Křišťálovou lupu. Stejně jako minulý rok. To už prostě nemůže být náhoda. Jsme zkrátka nejlepší. A to je pořádný důvod k radosti.

2006

 

Louskáček 2006

 

 

Louskáček 2006 - Vodafone se stal Klientem roku a získal stříbro za kampaň Falešní sobi

Křišťálová Lupa 2006

 

 

Dostat se někomu pod lupu většinou nebývá dobrá vizitka. Přesný opak platí v případě ankety Křišťálová lupa, ve které jde o ceny českého internetu. Měli byste vidět, jaká je pod touhle lupou každý rok tlačenice. O to víc nás těší, že internetové stránky naší firmy letos nenašly konkurenci. V kategorii firemního webu převálcovaly kromě Škodovky na třetím místě i stříbrný T-mobile. Na elektronickou verzi diplomu se můžete podivat zde.

The International Business Awards "The Stevies" 2006

 

 

Tak jsme zase po roce dostali cennou zásilku od chlapců z organizačního výboru International Business Awards 2006 (ocenění známého pod jménem Stevie Awards). A co byste řekli, naše oddělení Rozvoje a růstu získalo cenu pro Nejlepší oddělení lidských zdrojů! Zasloužilo si ho za inovativní přístup ke školení zaměstnanců. A když už je o „Stevies“ řeč, díky našim posledním kampaním jsme se dostali i mezi finalisty nejvyšší ceny o Nejkreativnější společnost roku!

CiB Awards 2006

 

 

Láska konečně zvítězila! Naše loňská výroční zpráva Love nám v soutěži CiB Awards 2006 vynesla pravé zlato. Zpráva Love prošla důkladným třífázovým zkoumáním a nakonec se bezpečně uvelebila na prvním stupínku kategorie Annual Report and Accounts for shareholders and employees - private sector. Jak je vidět, láska prostě nemá konkurenci. :o)

Zaměstnavatel roku 2006

 

 

Třetí místo za projekt UNI v soutěži Winterthur Zaměstnavatel roku 2006 v kategorii Cena personalistů 2006 je zatím naším posledním zářezem na pažbě. Ocenění si vážíme a protože už dobře víme, co nás čeká, rovnou jsme pro naše personalisty objednali četu thajských masérek. Po dlouhých přesčasech, které stráví se všemi novými uchazeči o práci v naší firmě, to jejich záda určitě ocení.

Zlatý Středník 2005

 

 

Tentokrát byl pro Vodafone Zlatý Středník opravdu zlatý: časopis ČILICHILI se umístil rovnou na prvním místě v kategorii Nejlepší B2C časopis. A protože je to časopis nejenom dobrý, ale i velmi pohledný, přidal jedno ze tří Zvláštních ocenění, a to za Nejlepší titulní stranu.

 

Louskáček 2005

 

 

Trofej dodal i nový ročník soutěže Louskáček. Ocenění tak rozlousklo oříšek, jestli budou reklamy Vodafonu stejně kvalitní a vtipné jako ty oskarácké. Instrument je tentokrát bronzový a přinesla ho vánoční kampaň Attack of the Minutes.

 

Duhový paprsek 2005

 

 

Pokud jste pražští, určitě si ještě vzpomenete na tramvaj číslo 77, ve které jste se nemuseli bát revizorů. Zadarmo vás vozila po městě a jeden vůz měla vždycky plný obřích čísel. Co nás to napadlo? Za prvé jsme vám chtěli před Vánoci udělat radost a za druhé jsme se snažili najít neokoukaný způsob, jak propagovat naši skvělou vánoční nabídku. A povedlo se obojí! Právě tahle naše tramvaj totiž dostala prestižní Duhový paprsek v kategorii Mobilní reklama v soutěži o nejlepší signmakingovou realizaci za rok 2005.

 

2005

 

Stevie Award for women entrepreneurs 2005

 

 

Karla Stephens uzavřela své působení v čele naší společnosti pořádným úspěchem. Získala prestižní cenu Stevie Award pro ženské podnikatelky, což je v podnikání něco jako Oscar ve filmovém průmyslu. Naše generální ředitelka se stala nejlepší šéfkou firmy na území Evropy, Středního východu a Afriky. No řekněte sami, mohla si Karla přát lepší tečku za šesti roky v České republice?

 

Soutěž o nejlepší firmu s rovnými příležitostmi v České republice pro rok 2005

 

 

Na třetí místo v soutěži o firmu s nejrovnějšími pracovními příležitostmi jsme vážně hrdí a rádi se o něj podělíme se společností PricewaterhouseCoopers. Šlo o vůbec první klání svého druhu u nás, organizovaly jej Gender Studies o. p. s. spolu s ministerstvy průmyslu, obchodu a sociálních věcí. Společně zvolily ty nejlepší společnosti, které dávají stejný prostor a možnosti jak mužům, tak ženám. Dámy a pánové, uděláme všechno proto, abychom příští rok přebrali místo první místo Hewlett-Packardu my!

 

Design Effectiveness Awards 2005

 

 

Neradi bychom působili nafoukaně, ale dostali jsme cenu za nejlepší design obchodů od londýnské Design Business Association (dba). Společně s agenturou Enterprise IG jsme každou prodejnu přetvořili na výjimečný prostor, který symbolizuje naši vitalitu a růst. Najdete tam spoustu prima věcí: od živých stromů přes telefony, které si můžete zdarma zkoušet dle libosti, až po unikátní samoobslužné pultíky. Zákaznící jsou nadšení a cítí se u nás jako doma. A to je nejdůležitější. Každého navíc potěší, když někdo ocení, jak mu to sluší.

 

Rhodos Best Image 2005

 

 

Máme hattrick! Potřetí za sebou jsme vyhráli cenu Rhodos za nejlepší image mezi telekomunikačními společnostmi v České republice. Dosáhnout takového ocenění hned třikrát v řadě, to už něco znamená. A protože víme, že nás nominovali nezávislí profesionálové z celé země, je chuť úspěchu ještě sladší.

 

World Communication Awards (WCA) 2005

 

 

Už popáté jsme byli nominováni na Nejlepšího národního a regionálního operátora v britské soutěži World Communicaton Awards. Tuhle prestižní cenu uznává celý svět - a ona zas pravidelně uznává nás... :o)

 

Czech TOP 100 za výroční zprávu

 

 

Četli jste naši výroční zprávu za rok 2004? Jestli ne, tak se honem jukněte, protože byla tak pěkná, že jsme za ni dostali cenu sdružení Czech TOP 100. Věřte nám, že obstát v konkurenci všech výročních zpráv nebylo vůbec jednoduché, ale s naším nadšením se to povést prostě muselo!

 

Metro Zlatá pecka 2005

 

 

Televizní Vodopád s Tomášem Hanákem určitě znáte. Jeho internetové stránky www.vodopadtv.cz jsou stejně skvělé jako celý pořad a díky tomu jsme za ně dostali prestižní Zlatou pecku 2005 v kategorii multimediální a internetové prezentace. Uděluje ji Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace. Samozřejmě jsme to pořádně oslavili!

 

Firemní médium roku 2004/05 pro ČILICHILI

 

 

Náš časopis ČiliChili ještě ani neoslavil první narozeniny a už zazářil v soutěži Firemní médium roku 2004/2005. Nechal za sebou dalších 25 časopisů a získal první místo v kategorii firemní magazín pro zákazníky. Museli jsme projít ostrými posudky pořádajících agentur Dynamic Relations a GoodCom, odborného TypoDesignClubu i garanta soutěže Komory PR. Takže není divu, že nám to udělalo pořádnou radost!

 

Soutěž Ligy amerických profesionálů v komunikaci
(League of American Communications Professionals - LACP)
Vision Awards 2004 - Kalifornie, USA

 

 

Tak tomu se říká hattrick! Už potřetí v řadě jsme dosáhli na zlatou cenu LACP Vision Awards za nejlepší výroční zprávu roku 2004. Naše výročka se drží ve vedoucím pelotonu, i když rok od roku je soutěžících víc a víc - letos se jich přihlásilo rovných 1400.

 

CZECH TOP 100 - jsme nejdynamičtější firmou roku 2004

 

 

Oskar už podruhé za sebou získal titul Nejdynamičtější firma roku, který uděluje sdružení Czech Top 100. Moc si toho ocenění vážíme - už proto, že obhájit ho je mnohem těžší než vyhrát poprvé! A protože jsme se teď začlenili do rodiny Vodafone, věříme, že si to vysoké tempo udržíme a že nás příště zase uvidíte na čele pelotonu!

 

The International Business Awards "The Stevies" 2005

 

 

Naše nápady se líbí i za humny. Oskar získal "businessového" Oscara - mezinárodní Stevie Award jako Nejkreativnější společnost roku v soutěži The 2005 International Business Awards. Porotci v New Yorku ocenili hlavně kreativní pojetí kampaně Jsme posedlí pokrytím: líbil se jim třeba nápad se zabalením Nuselského mostu do červené fólie, který si vysloužil už i zápis do Guinessovy knihy rekordů.

 

Zlatý Středník 2004

 

 

Oskarův časopis ČILICHILI získal v soutěži Zlatý středník hned napoprvé třetí místo v kategorii "Nejlepší klientský časopis." A aby toho nebylo málo, přidal ještě zvláštní cenu v kategorii "Nejlepší obálka". A to i přesto, že v soutěži bylo celkem 21 magazínů a konkurence byla pěkně tvrdá.

 

Louskáček 2004

 

 

Oskarovi se opět zadařilo v dalším ročníku Louskáčku, prestižní soutěže pro kreativce a autory reklam. Tentokrát jsme získali bronzové sošky za spoty "Stačí říct" a "O" z vánoční kampaně. Oskar tak svou sbírku Louskáčků zakulatil na rovných 20 kousků během pěti let!

 

2004

 

Mobilní operátor roku 2004

 

 

Oskar byl podruhé za sebou oceněn jako nejlepší český mobilní operátor. Čtenáři specializovaných médií MobilMania.cz a Mobility hlasovali, jak si který operátor vedl v různých kategoriích. Sečteno, podtrženo - Oskar v roce 2004 v celkovém hodnocení ještě zvýšil svůj náskok před konkurencí. Hlasování se zúčastnilo 9 785 respondentů.

 

Zlatá pecka Philips 2004

 

 

V rámci prestižní domácí soutěže Zlatá pecka Philips 2004, pořádané Asociací českých reklamních agentur a marketingové komunikace, získal Oskar jednu z hlavních cen za svůj spot "Stačí říct", kterým uváděl v únoru 2004 novou komunikační kampaň.

 

Golden Drum

 

 

Na 11. ročníku Mezinárodního festivalu reklamy Nové Evropy v Portoroži Golden Drum ocenila mezinárodní porota Oskarovu reklamní kampaň na pokrytí "Jsme posedlí pokrytím." jednou z hlavních cen - Golden Watches - za nejlepší reklamní kampaň. Druhá kampaň "Stačí říct" se navíc také dostala mezi finální nominace.

 

Soutěž Ligy amerických profesionálů v komunikaci
(League of American Communications Professionals - LACP)
Vision Awards - Kalifornie, USA

 

 

Oskar získal v soutěži LACP Vision Awards v San Diegu zlatou cenu za skvěle zpracovanou výroční zprávu za rok 2003. Oskar dosáhl tohoto prestižního ocenění již podruhé v řadě. Do soutěže bylo zasláno více než 1200 příspěvků.

 

Top 100 nejlepších českých firem

 

 

V rámci žebříčku stovky nejvýznamnějších českých firem České republiky za rok 2003 dnes představilo sdružení CZECH TOP 100 zvláštní kategorii Dynamická firma, ve které Oskar zvítězil. Nová kategorie byla sestavena na základě porovnání řady ekonomických kritérií za několik posledních let.

 

Rhodos - Cena iDnes

 

 

V rámci osmého ročníku národní soutěže Rhodos získal Oskar podruhé za sebou Cenu veřejnosti za nejpůsobivější image. Cena je udělována na základě výsledků hlasování v anketě široké veřejnosti na serveru iDNES.cz. Na základě otázky: „Která firma, dle Vašeho názoru, má na českém trhu nejpůsobivější image?“ dalo svůj hlas Oskarovi v on-line anketě celkem 24% všech zúčastněných.

 

2003

 

Rhodos - Cena za image

 

 

Odborná porota přiřkla Oskarovi první cenu v kategorii telefonní operátor. Soutěž o nejpůsobivější image pořádá sdružení Rhodos, které tvoří společnosti GfK Praha, OgilvyCID a vydavatelství Economia. Letos proběhl již sedmý ročník. Společnosti se do soutěže nemohou přihlásit samy - musí je spontánně uvést nejméně třicet oslovených manažerů. Vítěze pak určuje průzkum mezi 500 manažery z náhodně vybraných firem v celé České republice.

 

Rhodos - Cena iDnes

 

 

Oskar zvítězil v hlasování veřejnosti na webové adrese www.idnes.cz a získal Cenu iDnes. Ocenění se letos udělovalo poprvé v rámci prestižní soutěže Rhodos, která hodnotí image nejvýznamnějších českých společností. Vítěze určilo na internetu 2800 hlasujících.

 

World Communication Awards (WCA) 2003 - Anglie

 

 

Oskar byl již potřetí v řadě nominován na Nejlepšího mobilního operátora (Evropa a Blízký východ) v prestižní soutěži World Communication Awards (WCA). Ceny WCA, které se začaly udělovat v říjnu 1999, jsou prestižním oceněním, které si klade za cíl ocenit mimořádný přínos v oboru komunikačních technologií a služeb. WCA je celosvětově nejuznávanější událostí svého druhu v oblasti komunikací.

 

Soutěž Ligy amerických profesionálů v komunikaci
(League of American Communications Professionals - LACP)
Vision Awards - Kalifornie, USA

 

 

Oskar získal v soutěži LACP Vision Awards v San Diegu zlatou cenu za skvěle zpracovanou výroční zprávu za rok 2002. Do soutěže bylo zasláno více než 900 příspěvků.

 

Louskáček (Česká republika)

 

 

Oskar získal v soutěži Louskáček čtyři ocenění za interaktivní a televizní reklamu v roce 2003. Louskáček je prestižní soutěží o nejlepší a nejkreativnější českou reklamu. Soutěž každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů v audiovizi. Louskáček je součástí Art Directors Club of Europe Awards, protože vítězné práce automaticky postupují do této významné evropské soutěže, která se koná v Londýně.

 

Hodnocení direct mailů Leden až Duben 2003

 

 

Oskar připravil direct marketingovou kampaň na přestupovou sadu, která měla za úkol "navnadit" firemní zákazníky k přestupu k Oskarovi. Direct Mail, který byl zaslán 4000 potenciálních zákazníků, byl skvěle zpracovaný, o tom svědčí i jeho vítězství v anketě časopisu Strategie s názvem "Hodnocení direct mailů leden až duben 2003".

 

Zaměstnavatel roku 2003

 

 

Oskar je jedním z top 10 zaměstnavatelů roku 2003 v České republice.

 

2002

 

Soutěž Ligy amerických profesionálů v komunikaci
(League of American Communications Professionals - LACP)
Spotlight Awards – Kalifornie, USA

 

 

Oskar získal v soutěži LACP Spotlight Awards v San Diegu platinovou cenu (první místo) za své skvěle zpracované a prezentované biografie členů vedení společnosti. Do všech kategorií soutěže bylo zasláno celkem 300 příspěvků. LACP je organizace, která podporuje a oceňuje profesionalitu v komunikační praxi organizací. Cílem LACP je usnadňovat diskuzi o prvotřídních komunikačních praktikách a oceňovat organizace, které prokáží profesionalitu v komunikaci.

 

World Communication Awards (WCA) 2002 - Anglie

 

 

Oskar nominován na Nejlepšího mobilního operátora (Evropa a Blízký východ) v prestižní soutěži World Communication Awards (WCA). Oskar si udržel pozici v užším výběru kandidátů a na cenu pro nejlepšího mobilního operátora byl nominován již podruhé. Ceny WCA, které se začaly udělovat v říjnu 1999, jsou prestižním oceněním, které si klade za cíl ocenit mimořádný přínos v oboru komunikačních technologií a služeb. WCA je celosvětově nejuznávanější událostí svého druhu v oblasti komunikací.

 

100 nejlepších firem - Computer World, Massachusetts, USA

 

 

Oskar se zařadil mezi 100 celosvětově nejlepších zaměstnavatelů odborníků v oblasti informačních technologií. Seznam zveřejňuje americký časopis Computer World. V uplynulých 9 letech Computer World každoročně prováděl průzkum s cílem sestavit žebříček 100 nejlepších zaměstnavatelů profesionálů v oblasti informačních technologiích ve Spojených státech. Při hodnocení se kladl zřetel na řadu faktorů, jako jsou např. strategie pro udržení zaměstnanců, zaměstnanecké výhody či plány kariérního rozvoje pro zaměstnance IT.

 

Soutěž Ligy amerických profesionálů v komunikaci
(League of American Communications Professionals - LACP)

 

 

o nejlepší výroční zprávu 2001 Oskarova výroční zpráva získala čestné uznání v soutěži LACP v San Diegu v Kalifornii. Z celkového počtu 600 uchazečů získal Oskar cenu LACP jako jediný operátor ze střední a východní Evropy. Oskar se ve své kategorii zařadil mezi 30% firem s nejlépe zpracovanou výroční zprávou. LACP je organizace, která podporuje a oceňuje profesionalitu v komunikační praxi organizací.

 

Top 100 nejlepších českých firem

 

 

Oskar Mobil byl zvolen za jednu z nejobdivovanějších firem v České republice v roce 2002. CZECH TOP 100 zůstává leadrem v hodnocení firem v České republice. V 90. letech se CZECH TOP 100 zařadilo mezi prestižní evropské žebříčky nejvýznamnějších firem. Stalo se vyhledávaným zdrojem informací a důležitým ukazatelem pro zahraniční investory a obchodní partnery.

 

Firemní image sensor (Česká republika)

 

 

Oskar Mobil zvítězil ve čtyřech z deseti kategorií průzkumu veřejného mínění Firemní image sensor. Široká veřejnost považuje Oskara za nejpokrokovější společnost, společnost uplatňující nejvstřícnější přístup k zákazníkům, nejdravější společnost a nejrychleji se rozvíjející společnost v České republice. Průzkum provádí agentura RCA Research na reprezentativním vzorku 1 000 respondentů z České republiky starších 16 let. Průzkum se pořádá periodicky v květnu a v listopadu. Firemní image sensor je barometrem image firem z pohledu veřejnosti.

 

Louskáček (Česká republika)

 

 

Oskar získal v soutěži Louskáček tři stříbrné a čtyři bronzové ceny. Louskáček je prestižní soutěží o nejlepší a nejkreativnější českou reklamu. Soutěž každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů v audiovizi. Louskáček je součástí Art Directors Club of Europe Awards, protože vítězné práce automaticky postupují do této významné evropské soutěže, která se koná v Londýně.

 

Zlatý Štoček (Česká republika)

 

 

Oskar si odnesl první cenu za tiskovou reklamu propagující image kampaň pro firemní zákazníky a druhou cenu za produktové reklamy v časopisech. Zlatý štoček je soutěží o nejlepší inzerát v periodickém tisku. Vyhlašuje ji a každoročně pořádá UNIE VYDAVATELŮ (UVDT). Soutěž oceňuje inzeráty publikované v periodickém tisku s cílem podpořit úroveň a účinnost tištěné inzerce a ukázat její kreativní možnosti. Porota hodnotí inzeráty podle předpokládané účinnosti působení a podle jejich koncepční a kreativní úrovně a originality.

 

2001

 

Moskva – Rusko

 

 

Oskar na festivalu v Moskvě získal 1. a 2. cenu za inovativní reklamní kampaň. Jedná se o 11. ročník festivalu v Moskvě. Vítězové festivalu stanovují laťku nejen ruské, ale i světové reklamy. Návštěvníci festivalu se seznamují s nejlepšími tištěnými pracemi a mají možnost zhlédnout restrospetivní přehlídku reklamních kampaní z let 1992 až 2001.

 

Portorož - Festival Golden Drum (Slovinsko)

 

 

Oskar nominován na Nejlepšího bezdrátového/mobilního operátora a Nejlepší kampaň podporující značku v prestižní soutěži World Communication Awards (WCA). Oskar posílil roli významného hráče na trhu mobilních telekomunikací a v soutěži WCA se utkal s již plně zavedenými a dlouhodobě úspěšnými společnostmi. Ceny WCA, které se začaly udělovat v říjnu 1999, jsou prestižním oceněním, které si klade za cíl ocenit mimořádný přínos v oboru komunikačních technologií a služeb. WCA je celosvětově nejuznávanější událostí svého druhu v oblasti komunikací.

 

Zlatý Štoček (Česká republika)

 

 

Oskar získal první cenu ve 3 kategoriích (tištěná reklama v časopisech, tištěná reklama v novinách - obě v kategorii Corporate Identity - a tištěná reklama v novinách v kategorii Produkt). Zlatý štoček je soutěží o nejlepší inzerát v periodickém tisku. Vyhlašuje ji a každoročně pořádá UNIE VYDAVATELŮ (UVDT). Soutěž oceňuje inzeráty publikované v periodickém tisku s cílem podpořit úroveň a účinnost tištěné inzerce a ukázat její kreativní možnosti. Porota hodnotí inzeráty podle předpokládané účinnosti působení a podle jejich koncepční a kreativní úrovně a originality.

 

Louskáček (Česká republika)

 

 

Oskar byl v soutěži Louskáček oceněn jako “Klient roku” a získal 3 zlaté, 1 stříbrnou a 1 bronzovou cenu za své televizní spoty a tiskovou reklamu. Louskáček je prestižní soutěží o nejlepší a nejkreativnější českou reklamu. Soutěž každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů v audiovizi. Louskáček je součástí Art Directors Club of Europe Awards, protože vítězné práce automaticky postupují do této významné evropské soutěže, která se koná v Londýně.

 

Zlatá Pavučina (Česká republika)

 

 

Oskar získal v soutěži Zlatá pavučina 2. a 3. cenu za svou rozhlasovou kampaň. Zlatá pavučina je soutěží o nejkreativnější reklamní rozhlasový spot objednaný a odvysílaný na rozhlasové síti RadioNet. Historicky první cena byla udělena 24.června 1999.

 

2000

 

Moskva – Rusko

 

 

Oskar na festivalu v Moskvě získal 6 stříbrných cen za inovativní reklamní kampaň. Jedná se o 10. ročník festivalu v Moskvě. Vítězové festivalu stanovují laťku nejen ruské, ale i světové reklamy. Návštěvníci festivalu se seznamují s nejlepšími tištěnými pracemi a mají možnost zhlédnout restrospetivní přehlídku reklamních kampaní z let 1992 až 2000.

 

Portorož - Festival Golden Drum (Slovinsko)

 

 

Oskar na festivalu Goldem Drum ve Slovinsku získal zlato a stříbro za svou televizní a outdoor kampaň. Do soutěže o ceny, které se udílejí v jadranském letovisku Portorož, bylo přihlášeno přes 1 500 prací. Soutěž o nejlepší televizní reklamu, inzerci v tisku, poster, obalový design či o mediální cenu je otevřená pouze “nové Evropě” s 400 miliony obyvateli. V rámci kategorie Internetová a Reklamní kampaň jsou však přijímány práce z celého světa. Vítězové festivalu jsou zveřejněni v dokumentu Gunn Report, sdružujícího světovou špičku v oblasti reklamy.

 

Zlatá Pavučina (Česká republika)

 

 

Oskar získal za svůj rozhlasový spot v soutěži Zlatá pavučina cenu sympatie. Zlatá pavučina je soutěží o nejkreativnější reklamní rozhlasový spot objednaný a odvysílaný na rozhlasové síti RadioNet. Historicky první cena byla udělena 24.června 1999.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář